.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آيت اله طبرسي: ارزش خدمات جمعيت هلال احمر با هيچ ادبياتي قابل توصيف نيست
چهارمين جلسه سومين دوره مجمع استاني جمعيت هلال احمر مازندران با حضور آيت اله طبرسي ،نماينده ولي فقيه در استان و هلال احمرمازندران، مهدي ولي پور مديرعامل جمعيت هلال احمر استان و اعضاي مجمع در محل سالن كنفرانس هلال احمر استان برگزارشد.

چهارمين جلسه سومين دوره مجمع استاني جمعيت هلال احمر مازندران با حضور آيت اله طبرسي ،نماينده ولي فقيه در استان و هلال احمرمازندران، مهدي ولي پور مديرعامل جمعيت هلال احمر استان و اعضاي مجمع در محل سالن كنفرانس هلال احمر استان برگزارشد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي جمعيت هلال احمراستان مازندران در اين جلسه آيت اله طبرسي،نماينده ولي فقيه دراستان درسخناني با تبريك اعياد شعبانيه گفت: نام جمعيت هلال احمر مترادف با خيرخواهي ،نوع دوستي و خدمت بي منت است.

وي با اشاره به اينكه هلال احمر مازندران در همه حوادثي كه در جاي جاي استان روي مي دهد پيشتاز امدادرساني و كمك به مردم است گفت:ارزش خدمات جمعيت هلال احمر با هيچ ادبيات و عباراتي قابل توصيف نيست.

وي جمعيت هلال احمر را سازماني جهاني و بدون مرز توصيف كرد و افزود:اين مهم نشان دهنده ارزش و قداست كار و خدمات هلال احمراست كه تبعيضي درارائه خدمت به مردم آسيب ديده قائل نيست.

وي با تاكيد براين نكته كه ارزش كار در هلال احمر بايد فراتر از مسائل اقتصادي و مادي باشد گفت:كار هلال احمر، كاردل است از اين رو بايد همواره با نيت و توكل بر خدا و در راستاي جلب خشنودي پروردگارباشد.

آيت اله طبرسي با تاكيد براين نكته كه هلال احمر مازندران يكي از فعال ترين و پركارترين دستگاههاي اجرايي استان است گفت :به دليل ويژگيهاي طبيعي و جاذبه هاي توريستي استان به منظور ارائه خدمات موردنياز به گردشگراني كه از سراسر كشور به مازندران سفر مي كنند ،هميشه در آماده باش است.

وي در ادامه از خدمات گسترده جمعيت هلال احمر استان در ايام نوروز و همچنين در فصول زمستان و تابستان تقدير كرد و گفت: روح اسلام، روح مهرورزي،كرامت،نوع دوستي،آزاديخواهي و استقلال طلبي است كه اين فضايل در خدمات جمعيت هلال احمر نمود كاملا عيني و ملموس دارد .

نماينده ولي فقيه در استان و هلال احمر مازندران خاطرنشان كرد: حضور موثر و متعهدانه مجموعه مديريت و اعضاي جمعيت هلال احمر استان در امدادرساني به حادثه ديدگان حوادث مختلف  مايه مباهات و شايسته تقدير است.

وي با اشاره به كمكهاي جمعيت هلال احمر ايران به مظلومان جهان به ويژه به مردم مظلوم يمن گفت؛واقعيت اين است كه مردم بي دفاع يمن به جز ملت مسلمان ايران مدافع و ياوري ندارند.

درادامه چهارمين جلسه مجمع استاني جمعيت هلال احمر مازندران پس از گزارش اقدامات و عملكرد يكساله جمعيت از سوي مديرعامل  ،هيت رئيسه  مجمع تشكيل و گزارش صورت هاي مالي سال گذشته توسط سعدي محمدي  ،خزانه دار ارائه گرديد.

در ادامه خانم كمالي، بازرس هيات مديره جمعيت استان گزارشي از روند بررسي ترازو صورت هاي مالي سال 93 ارائه كرد.

در پايان تراز مالي سال 93 و بودجه پيشنهادي سال 1394 كه توسط خزانه دار و عامل ذيحساب جمعيت ارائه و با راي اكثريت مجمع به تصويب رسيد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.